هیئت فوتبال استان اصفهان

نامی نو حریف دختران کویر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، هفته بیست و دوم و پایانی دور مقدماتی لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه 21 دی‌ماه در شهرهای مختلف برگزار شد تا 4 تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف مشخص شوند.
در اصفهان و در سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان تیم نامی نو که پیش از این به همراه ملی حفاری صعود خود را قطعی کرده بود از ساعت 11 صبح میزبان تیم هیئت خراسان رضوی بود که در پایان با نتیجه پر گل 12 بر 2 به پیروزی رسیدند.
گل‌های این دیدار را سارا شیر بیگی 4 گل، نسترن مقیمی 3 گل ، مرضیه توفیق نسب 2 گل، فاطمه شریف 2 گل و آرزو صدیقیانی زاده 1 گل به ثمر رساندند.
تیم دختران کویر مس کرمان که تا حدودی صعود آن مسجل شده بود در خانه دریژنو با ۹ گل به پیروزی رسیدند تا در جایگاه سوم قرار گیرند.
ملی حفاری نیز در مقابل شهرداری رشت به برتری 3بر 2 رسید، مس رفسنجان با نتیجه 6 بر یک استقلال ساری را شکست داد تا چهارمین تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف لقب گیرد.
پالایش نفت آبادان علیرغم پیروزی 2 بر یک مقابل پارس آرا شیراز از رسیدن به مرحله بعد بازماند تا مدافع عنوان قهرمانی غایب بزرگ این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان شود.
به ترتیب در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌های شرکت ملی حفاری ، نامی نو، دختران کویر مس کرمان و مس رفسنجان به مرحله پلی‌آف راه یافتند. دیدارهای پلی‌آف از ۱۲ بهمن‌ماه به‌صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شود که تیم‌های شرکت ملی حفاری و مس رفسنجان برابر هم به میدان می‌روند و نامی اصفهان و دختران کویر مس کرمان هم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
نتایج بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان:
نامی نو اصفهان ۱۲ – هیئت فوتبال خراسان رضوی ۲
شرکت ملی حفاری ۳ – شهرداری رشت ۲
دریژنو فرخ شر ۱ – دختران کویر مس کرمان ۹
استقلال ساری ۱ – مس رفسنجان ۶
پارس آرا شیراز ۱ – پالایش نفت آبادان 2