هیئت فوتبال استان اصفهان

رئیس هیئت فوتبال اصفهان: امیدوارم برگزاری فینال لیگ فوتسال زمینه‌ساز ازسرگیری رقابت‌های ورزشی شود

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان، امیرمسعود هراتیان در پایان دیدار فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد از تمام افرادی که در برگزاری این مسابقه نقش داشتند تشکر کنم و به آنها خسته نباشید بگویم.

وی افزود: برگزاری این بازی پس از مدت‌ها تعطیلی رقابت‌های ورزشی آن هم با این حجم از پروتکل‌های بهداشتی کار بسیار سختی بود. قبول دارم نواقصی نیز وجود داشت اما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا جدا از نتیجه و همچنین غیبت تماشاگران، بازی خوبی برگزار شود.

رئیس هیئت فوتبال اصفهان ادامه داد: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا داوران، بازیکنان و سایر عوامل به سلامت از زمین خارج شوند و فکر می‌کنم در این زمینه موفق بودیم.

وی با تشکر از مسئولان فدراسیون و هیئت پزشکی ورزشی اصفهان گفت: هیئت فوتبال استان نیز به نمایندگی از فدراسیون تمام تلاش خود را برای برگزاری مطلوب این مسابقه انجام داد. فکر می‌کنم نمره قبولی گرفتیم و امیدوارم برگزاری این مسابقه در اصفهان به عنوان پایلوت، زمینه برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال را در کشور فراهم کند، چون هرچه تنور رقابت‌‌ها ورزشی گرم شود شور و نشاط به مردم برمی‌گردد.

هراتیان با تشکر از حضور خبرنگاران در این مسابقه تصریح کرد: پوشش دادن بازی با وجود ماسک و دستکش کمی سخت است اما شاهد تلاش خوب خبرنگاران در این دیدار بودیم.

وی درباره زمان برگزاری مجمع هیئت فوتبال استان اصفهان بیان کرد: مجمع عادی هیئت فوتبال استان اصفهان پنجشنبه آینده برگزار می‌شود. تلاش کردیم مجامع هیئت در شرایط کرونا نیز در موعد مقرر برگزار شود تا فرصتی برای ارائه عملکرد خود و همچنین دریافت نقدهای احتمالی از سوی اعضای مجمع، ناظران و خبرنگاران فراهم کنیم. بنابراین مجمع عادی هیئت فوتبال استان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌کنیم و امیدوارم نتایج خوبی داشته باشد.