هیئت فوتبال استان اصفهان

سرپرست سازمان لیگ فوتسال: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فینال لیگ رضایت‌بخش بود

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان، آرش جابری در پایان دیدار فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت فوتبال و هیئت پزشکی ورزشی اصفهان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان ، هیات فوتبال استان اصفهان و باشگاه گیتی‌پسند شرایط بسیار خوبی برای برگزاری این مسابقه فراهم کرده بودند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: خوشبختانه بازی بسیار خوبی انجام شد و از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز که با سعه‌صدر با ما همکاری کردند تشکر می‌کنم. سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی نیز به عنوان عالی‌ترین مقامی که مباحث بهداشتی را در ورزش پیگیری می‌کند از اجرای صحیح پروتکل‌ها ابراز رضایت کرد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: با همکاری خوب اعضای کادر مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان 2 باشگاه این مسابقه بدون هیچ حاشیه و مشکلی برگزار شد و امیدوارم روز ششم تیرماه در تبریز نیز شاهد چنین شرایطی باشیم و اگر کار به بازی سوم کشید، در کرمان نیز مسابقه خوبی برگزار شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا مصاحبه داور دوم بازی در پایان مسابقه اشکالی ندارد، گفت: به هر حال علی ترحمی آخرین قضاوت خود را تجربه می‌کرد. ایشان از سال 86 در لیگ فوتسال حضور داشته و زحمات زیادی متقبل شده است. به او خسته نباشید می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم.