هیئت فوتبال استان اصفهان

دیدار علی طاهری با علیرضا نصر رئیس شواری اسلامی شهر اصفهان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیات فوتبال استان اصفهان، در این دیدار علیرضا نصر رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک انتخاب علی طاهری به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: ورزش و مخصوصاً فوتبال پرجاذبه‌ترین و از اصلی ترین راهکار های مقابله با ناهنجاری های اجتماعی به شمار می رود چرا که فوتبال درمیان جوانان و مردم اصفهان به یک سرآمد بی‌بدیل تبدیل شده است است و امیدواریم با همکاری و تعامل با یکدیگر بیشتر از پیش بتوانیم با پرداختن به آن، راه کار بسیار مطلوب و مناسبی در رفع ناهنجاری ها و معضلات در پیشروی آحاد مردم جامعه داشته باشیم.

علی طاهری نیز به تشریح شرایط حاکم بر فوتبال اصفهان پرداخت و گفت: با فراگیر بودن این رشته ورزشی پر مخاطب در اصفهان و ایران باعث شده تا در فوتبال ا شاهد بیشترین تعداد ورزشکار سازمان یافته باشیم که این امر خود گواه بر اهمیت ویژه فوتبال در استان نسبت به سایر رشته ها است. که تحقق رسیدن به روزهای خوب فوتبال از مطالبات به حق ورزش و جامعه اصفهان است به همین جهت نیازمند کمک و یاری میان هیئت فوتبال، شورای شهر و شهرداری می باشد.

طاهری ادامه داد: بدون شک در مسیر آینده هیئت نگاه ویژه‌ای به فوتبال محلات نیز خواهد شد و با استفاده از تمامی ظرفیت ها آماده احیای فوتبال در این بخش هستیم. طاهری ضمن تایید صحبتهای رئیس شورای شهر و ابراز خرسندی از واقف بودن این مدیر لایق و توانمند شهر اصفهان به مسائل ورزشی و مخصوصاً فوتبال افزود: همانطور که اشاره کردید هیئت فوتبال اصفهان با پیشینه‌ای بیش از ۷۵ سال هنوز مکان مناسبی در اختیار ندارد و این دغدغه تمامی اهالی فوتبال طی چند دهه گذشته بوده است که امیدواریم با همراهی و همکاری شما این امر نیز محقق شود.

طاهری ادامه داد بانوان در فوتبال اصفهان بسیار مظلوم واقع شده‌اند و این باعث شده علیرغم پتانسیل بسیار بالای استان در بخش فوتبال و مخصوصاً فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان نتوانند جایگاه واقعی خود را در سطح استان و کشور به دست آورند همچنین نداشتن زمین مناسب برای فوتبال ساحلی از جانب رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان مطرح شد که مورد استقبال رئیس شورای شهر نیز قرار گرفت و در این زمینه نصر اعلام نمود: مجموعه ورزشی ناژوان آمادگی و پتانسیل این را دارد تا بتواند به عنوان مرکز اصلی ورزش های ساحلی استان و مخصوصاً فوتبال ساحلی تبدیل شود.

از دیگر دستاوردهای مهم این جلسه حضور تخصصی هیئت فوتبال در کمیسیون ورزش شورای شهر بود تا بتوانند با حضور در این کمیسیون اهداف و برنامه‌های خود را با کمک شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان مطرح و اصفهان را به جایگاه در خور شأن واقعی خود برگردانند.