هیئت فوتبال استان اصفهان

پیروزی گیتی پسند و شکست سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور

هفته سوم لیگ برتر فوتسال برگزار شد.

به گزارش سایت هیئت فوتبال استان اصفهان، هفته سوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در مهمترین بازی‌ها تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون حریفان مشهدی خود را گلباران کردند .

در اولین بازی این هفته گیتی‌پسند در اصفهان با ۶ گل فرش آرای مشهد را در هم کوبید. سعید عباسی با به ثمر رساندن ۵ گل ستاره این دیدار بود.

مس سونگون نیز در مقابل تیم چیپس کامل مشهد به پیروزی پرگل ۱۱ بر صفر رسید. در این بازی نیز فرهاد فخیم با به ثمر رساندن ۵ گل ستاره تیم مس سونگون بود.

در سایر بازی های این هفته مقاومت البرز در خانه راگا شهرری به برتری چهار بر یک رسید و در بالای جدول باقی ماند.

شهروند ساری در ادامه نتایج ضعیف خود در خانه مغلوب سن ایچ ساوه شد تا شاگردان محسن حسن زاده با کسب سومین پیروزی پیاپی با ۹ امتیاز و صدرنشینی به تعطیلات بروند.

در الوند تیم فولاد زرند ایرانیان مقابل کراپ الوند به تساوی رسید تا شاگردان رضا کردی با رقم زدن یک نتیجه خوب برای ادامه لیگ آماده شوند.

در اهواز تیم حفاری که دو بازی قبلی خود را باخته بود در مصاف با سپاهان به برتری رسید تا اصفهانی ها طعم اولین شکست را بچشند.

در آخرین بازی این هفته نیز تیم‌های فردوس قم و زندی بتن کلاردشت به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری زندی بتن به پایان رسید.