هیئت فوتبال استان اصفهان

حضور ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان در هیئت فوتبال شهرستان برخوار

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، شامگاه روز گذشته علی طاهری ریاست و دکتر جعفر جعفری رئیس کمیته امور شهرستان های هیئت فوتبال استان اصفهان با حضور در شهرستان برخوار با رئیس و عوامل هیئت فوتبال این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی طاهری در این دیدار اظهار داشت:شهرستان برخوار یکی از شهرستان های برخوردار از لحاظ وجود استعداد در استان اصفهان است، هیئت های فوتبال شهرستان های استان اصفهان نباید دچار روزمرگی شوند و می‌بایست با برنامه ریزی صحیح در مسیر رشد و شکوفایی قرار بگیرند.
شخصا نگاه ویژه‌ای به هیئت‌های شهرستان دارم، هیئت شهرستان برخوار می‌بایست به شکلی عمل کند که بتواند از پتانسیل‌های موجود به درستی استفاده کند.


طاهری، ضمن تشکر از عملکرد چند ماه معینی ریاست جدید هیئت شهرستان برخوار، بر روند رو به رشد فعالیت های هیئت در حوزه های مختلف اقتصادی، آموزش، داوران، بانوان و پایه و جوانان در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تأکید کرد؛

جعفر جعفری، نیز در این دیدار اظهار داشت: تغییرات در بدنه فوتبال شهرستان برخوار به خوبی انجام شد و این موضوع به شکل کلی احساس می‌شود، ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان به شدت بر روی هیئت‌های شهرستان حساس است؛ خوش حال هستیم که فضای مدیریت فوتبال برخوار شکل و شمایل خوبی به خود گرفته است.

معینی ریاست هیئت فوتبال شهرستان برخوار ضمن تقدیر از حضور ریاست هیئت فوتبال استان در شهرستان برخوار، گزارشی از عملکرد چند ماه هیئت فوتبال شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام