هیئت فوتبال استان اصفهان

گام‌های موثر در راستای امور ریش سفیدان فوتبال/ هم‌دلی و هماهنگی میان هیئت فوتبال استان و پیشکسوتان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، عصر دیروز جمعی از پیشکسوتان با علی طاهری ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار آقایان میرقادری، تابش، چرخابی، کربکندی، سرخوش، مهنام، حسام، اسماعیلی و ملیکیان حاضر بودند.

دکتر سرخوش در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره محمود یاوری اذعان داشت: شهر اصفهان در ادوار مختلف همیشه در عرصه فوتبال پرچم‌دار بوده است؛ ورزشکار تاریخ انقضا ندارد و روح ورزشهمواره در حال جریان است.

پیشکسوت فوتبال افزود: احترام به پیشکسوتان سبب فرهنگ‌ سازی در بین جوان‌ها خواهد شد، جایگاه و شأن ورزشکار باید حفظ و پس از آن برایآیندگان ثبت و ضبط شود، امید است بتوانیم با کمک یکدیگر در راستای حفظ شأن پیشکسوتان گام برداریم.

رسول کربکندی نیز اذعان داشت: کارهای اساسی‌تری باید در حوزه پیشکسوتان صورت بگیرد، خواسته پیشکسوت احترام به جایگاه اواست البته هستند عزیزانی که مشکلات خاصی را نیز در زندگی خود دارند؛ به عقیده من باید این کانون ردیف بودجه ای رابه خود اختصاص دهد تا بتواند فعالیت‌های عملی انجام دهد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: امیدوارم حاصل این جلسات بتواند قدم موثری در راستای شرایط پیشکسوتان بردارد.

مسعود تابش در این دیدار اظهار داشت:اصفهان همواره در بحث آکادمی و استعداد در کشور نمونه بوده است و خواهد بود، این موضوع در بحث پیشکسوتان نیزصادق است.

وی افزود: این عزیزان به فراموشی سپرده شده‌اند این در حالی است که پیشکسوتان می‌توانند مشاوران خوبی برای مدیریت تیم‌هاباشد؛به وسیله هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باید به پیشکسوتان بها لازم داده شود.

مصطفی میرقادری نیز تشریح کرد: نسل امروز نسلی هستند که پیشکسوت ندیده‌اند و در این زمینه دچار فقر فرهنگی هستند؛ به عقیده من پیشکسوتان باید ارتباط خود را با جوانان بیشتر کنند تا بتوانیم در بعد معنوی و فرهنگی جوانان خود را تقویت کنیم.

احمدرضا مهنام نیز عنوان داشت: خوشحال هستیم هم‌اکنون سکاندار هیئت فوتبال استان اصفهان در دستان فردی است که از زمین‌های خاکی تا پایه‌های بالای مدیریتی طعم فوتبال را چشیده است؛ امیداوریم بتوانیم در کنار یکدیگر گام‌های موثری را در بحث پیشکسوتان برداریم.

حسین چرخابی نیز در این دیدار عنوان داشت: مشکلات مالی نقش مهمی در حوزه کنونی پیشکسوتان دارد، پیشکسوتانی اکنون حاضر هستند که با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشتند؛ به عقیده من باید علاوه بر توجه به کمک‌های دولتی این است که هم‌اکنون بخشی از قراردادها بازیکنان فعلی در اختیار رفع امور پیشکسوتان قرار بگیرد.

انتهای پیام