هیئت فوتبال استان اصفهان

امضاء تفاهم‌ نامه میان هیئت فوتبال استان و هیئت پزشکی، ورزشی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، علی طاهری ریاست هیئت فوتبال استان اصفهانظهر امروز با حضور در هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با دکتر باقری مقدم، ریاست این هیئت دیدار و گفت‌وگوکرد.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه میان هیئت پزشکی، ورزشی و فوتبال استان اصفهان توسط دو طرف منعقد شد.

این تفاهم‌نامه در راستای طرح تأسیس کلینیک تخصصی فوتبال، هماهنگی و افزایش تعاملات در حوزه برگزاری مسابقاتفوتبال و برگزاری دوره‌ و کارگاه‌های آموزشی میان دو طرف امضا شد.

علی طاهری در این نشست، ضمن تشکر از فعالیت‌های هیئت پزشکی، ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: هیئت فوتبالاستان اصفهان به دلیل پتانسیل موجود در نظر دارد تعاملات خود را با دیگر هیئت‌ها و بدنه ورزش استان ارتقا دهد، در اینراستا اقدامات موثری صورت گرفته و در این مسیر همچنان گام‌ خواهیم برداشت.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان افزود: مباحث علمی و پزشکی فوتبال برای هیئت فوتبال استان، حائز اهمیت بوده وخواهد بود؛ امیدواریم با افزایش سطح همکاری‌ها شاهد رشد این موضوعات در بدنه فوتبال استان اصفهان باشیم.

دکتر باقری مقدم، نیز ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران ارشد هیئت فوتبال استان اصفهان عنوان داشت: امیدواریم باهمکاری دو هیئت پزشکی، ورزشی و فوتبال استان اصفهان بتوانیم گام‌های موثری در راستای افزایش کیفیت و همچنین برطرف کردن مشکلات در ورزش برداریم.

رئیس هیئت پزشکی، ورزشی استان اصفهان افزود: امیدوارم با افزایش سطح همکاری‌ها، در عمل یادگاری از جانب دوهیئت برای آیندگان باقی بماند.

انتهای پیام/