هیئت فوتبال استان اصفهان

تارتار: آلومینیوم تیم خطرناکی است/ غیبت دو بازیکن

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، نشست خبری قبل از مصاف ذوب آهن و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس در محل هتل پیروزی اصفهان برگزار شد.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در این نشست اظهار داشت: تیم آلومینیوم عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته اما چند هفته است که نتیجه نمی‌گیرد، آنها تیم خطرناکی هستند و در خارج خانه عملکرد خوبی داشتند و اصلا دست کم نمی‌گیریم.

وی در خصوص روند خوب این روزهای ذوب آهن آفرود: ما از سه بازی گذشته هفت امتیاز گرفتیم که بسیار ارزشمند است، اما برای بهبود وضعیت خود در جدول باید در بازی با آلومینیوم برنده باشیم تا بتوانیم در جدول مسابقات نیز از آنها پیشی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: با احترام به بازیکنان قبلی، بازیکنان جدید بهتر از آنها هستند، البته تغییر روند تاکتیکی تیم نیز تاثیرگذار بوده اما بازیکنانی مثل باقرپسند، عاشوری و درویشی تاثیر مهمی در تیم گذاشتند.

تارتار با اشاره به غیبت دو بازیکن تیمش برای مصاف با آلومینیوم گفت: آرمان قاسمی و حبیب فرعباسی برای بازی فردا محروم هستند و از بازیکنان جایگزین استفاده خواهد شد.

ذوب آهن و آلومینیوم اراک جمعه ۲۰ اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر خواهند  رفت.