هیئت فوتبال استان اصفهان

پیام تبریک رئیس هیئت فوتبال استان در پی قهرمانی گیتی پسند در لیگ فوتسال

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، در پی قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال بزرگسالان کشور، علی طاهری، ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان در طی پیامی این قهرمانی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمان الرحیم

برادر گرامی، جناب آقای علی جنتی

سلام علیکم؛

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور را در ۱۲ ام سال حیات پر افتخار باشگاه خود، ابتدا به کلیه ورزش دوستان استان اصفهان و زحمت کشان عرصه صنعت در مجموعه صنایع گیتی پسند و پس از آن به کلیه کادرفنی و بازیکنان تیم تبریک عرض می نمایم.

جای دارد به پاس تلاش های بی وقفه جنابعالی در راستای افزایش کیفیت و همچنین کسب عنوان برای استان شهید پرور اصفهان خسته نباشید عرض کنم.

انشا الله که نوار موفقیت های مجموعه گیتی پسند ادامه دار باشد و نام شما بار دیگر در عرصه بین المللی و به ویژه جام باشگاه های آسیا بالاتر از همه ی نام ها و پرچم عزیز کشورمان بالاتر از همه رنگ ها قرار بگیرد.

در پایان جای دارد، در چنین روزگارانی که ورزش اصفهان از موفقیت مجموعه شما مسرور هستند، یادی کنیم از نام آن بزرگ مرد عرصه صنعت «حاج ناصر جنتی» که همواره پشتیبان و حامی جوانان این کشور بوده است؛ روحش شاد و جایگاه متعالی

علی طاهری

ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان