هیئت فوتبال استان اصفهان

رئیس هیئت فوتبال فریدونشهر: به دنبال معرفی استعدادهای غرب استان به کشور هستیم

حمیدرضا رحیمی ریاست هیئت فوتبال شهرستان فریدونشهر در گفتگو با واحد روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، در خصوص حضور نماینده این شهرستان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور اظهار داشت: با توجه به پتانسیل موجود در منطقه پس از رایزنی با علی طاهری ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان و بررسی و تبادل نظر، به همت ریاست هیئت فوتبال استان، سهمیه لیگ دسته دوم فوتسال کشور به شهرستان فریدونشهر داد شد که جای دارد در همین مکان از ایشان تشکر کنم.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان فریدونشهر ادامه داد: این اتفاق در حالی رقم خورد که فوتسال فریدونشهر و منطقه غرب اصفهان در طی چند سال اخیر رشد خوبی داشته است، فوتسال این شهرستان در طی سال های اخیر نمایش خوبی از خود در استان نشان داده است و امیدواریم بتوانیم با حمایت هیئت فوتبال استان و همچنین همت بازیکنان عملکرد خوبی در سطح کشور داشته باشیم.
وی، در خصوص اهداف هیئت شهرستان فریدونشهر در رشته فوتسال تشریح کرد: با توجه نیروی انسانی و همچنین استعدادهای موجود در منطقه، قطعا چشم انداز این شهرستان بلند مدت خواهد بود؛ فریدونشهر جزو شهرستان های سردسیر استان محسوب می شود از همین جهت ورزشکاران به شرکت در رشته های سالنی و سرپوشیده سوق داده شده اند.
رحیمی، در خصوص شرایط تیم آریا ماشین فریدونشهر تشریح کرد: این تیم با توجه به اینکه در کمترین زمان ممکن و به عنوان آخرین تیم جهت شرکت در مسابقات آماده شد، قطعا به صورت صد در صد آماده نیست، اما قطعا با گذشت زمان و با همت کادرفنی، این تیم با بهترین شرایط در لیگ دسته دوم فوتسال کشور حاضر خواهد شد.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان فریدونشهر در پایان گفت: امیدوارم که با مدیریت صحیح بتوانیم استعدادهای موجود در منطقه غرب استان را در قالب این تیم به جامعه فوتسال کشور معرفی کنیم.