هیئت فوتبال استان اصفهان

دیدار مهم هفته شانزدهم جام نقش جهان به تساوی کشید/صدرجدول دستخوش تغییرات شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، هفته شانزدهم لیگ برتر بزرگسالان استان اصفهان«جام نقش جهان» در طی دوروز و با برگزاری شش دیدار پیگیری شد.

در روز نخست هفته شانزدهم «پنجشنبه ۲۴ آذر ماه» تیم متین مغناطیس میزبان سپهر فولاد لنجان بود که این دیدار بانتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.

در روز دوم هفته شانزدهم، در گلپایگان تیم آذر صنعت میزبان تیم سایا ورزش بود و توانست با نتیجه ۳ بر یک از سدمیهمان خود عبور کند.

در دیگر دیدار هفته شانزدهم، در کاشان آبی پوشان به مصاف شرکت پالایش نفت اصفهان رفتند و توانستند با نتیجه ۲ بریک بر حریف خود غلبه کنند.

تیم سلحشور لنجان نیز امروز میهمان تیم پدیده صنعت مبارکه بود و این دیدار نیز با نتیجه ۱ بر صفر به سود لنجانی هابه پایان رسید.

در حساس ترین دیدار هفته شانزدهم نیز دوتیم بالا جدولی ماهان طاد و پارسه به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیدار مهم هفته برنده ای نداشت و با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

تیم تارا فولاد چرمهین نیز امروز از تربیت دیزیچه میزبانی کرد و این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود چرمهینی ها به پایان رسید.

در آخر دیدار هفته شانزدهم نیز، نبرد پایین جدولی ها بدون برنده به پایان رسید؛ مصاف یاوران مهر گز و آرتام ورزش نیزبا نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، نتایج کامل هفته شانزدهم لیگ برتر استان به شرحزیر می باشد:

متین مغناطیس ۱سپهر فولاد لنجان ۱

آذر صنعت گلپایگان ۳سایا ورزش ۱

آبی پوشان عقاب کاشان ۲شرکت پالایش نفت اصفهان ۱

پدیده صنعت مبارکه صفرسلحشور لنجان ۱

ماهان طاد ۲پارسه ۲

چرمهین لنجان ۲تربیت دیزیچه ۱

یاوران مهر گز ۱تربیت دیزیچه ۱

یک پاسخ

  1. سلام چرا خبرهای لیگهای پایه فوتبال مسابقات کشور را نمیزارید تیم های پایه سپاهان ذوب و آینده سازان دارند زحمت می کشند ولی رفتید سراغ لیگهای …..اینها افتخارا ت استان هستند