هیئت فوتبال استان اصفهان

مورایس: زدن ۴ گل در لیگ ایران آسان نیست

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: به بازیکنان خود تبریک می‌گویم، چنین بازی‌هایی هیچوقت آسان نیست، چون تیم مقابل کاملاً دفاعی بازی می‌کند، از بازیکنانم به خاطر رفتارشان تشکر می‌کنم که اعتراضی به اتفاقات داخل زمین نداشتند؛ از ۴ گلی که به ثمر رساندیم خوشحالم چون در لیگ ایران کار آسانی نیست.

وی افزود: تیم تمرکز بالایی داشت، بازی را بدون دریافت گل به پایان رساندیم، برای تیم نفت و کادر جدید این تیم آرزوی موفقیت دارم، بابت نبود هواداران در ورزشگاه متأسفم و امیدوارم آن‌ها را در بازی‌ های آینده ببینم.

مورایس تصریح کرد: پیامی که برای هواداران دارم این است که شما در قلب تیم و بازیکنان قرار دارید، می‌دانیم عاشق این تیم هستید؛ با وجود هواداران کسب برد کار آسان‌تری خواهد بود اما روحیه‌ای که از سمت شما به ما جلب می‌شود برای ما دلگرم‌کننده است.

سرمربی سپاهان در خصوص حضور امید نورافکن در یک خط جلوتر و تغییرات مکرر در قلب خط دفاعی خاطرنشان کرد: ما امروز تنها در خط هافبک تغییر نداشتیم، می‌دانم که چه اتفاقی در تیم رخ می‌دهد، تیم ما فقط ۱۱ نفر نیستد و ۲۰ بازیکن داریم که همه برای ما مهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دنیای خود را تغییر دهیم صرفاً نباید به خود فکر کنیم و باید به بقیه نیز فرصت بدهیم تا کیفیت خود را ارتقا دهند، این آسان نیست که بازیکنی فکر کند برای بازی‌های اصلی جایی در ترکیب تیم ندارد، همه بازیکنان تیم برای من یکسان هستند.