هیئت فوتبال استان اصفهان

مورایس: فوتبال با حضور هواداران زیبا است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خیلی خوشحالم بابت حضور هواداران که در ورزشگاه حضور داشتند و بازی تیمشان را از نزدیک مشاهده کردند، این حضور همیشه مهم است، حس و انرژی که به ما می‌دادند با زمانی که از نزدیک باشد، خیلی فرق دارد، فوتبال با هواداران زیبا است و امیدوارم روزی شاهد حضور کامل هواداران باشیم.

وی تصریح کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، در مورد کیفیت، سازمان‌دهی و تلاشی که داشتند، اصلا ساده نبود و در ۴۵ دقیقه دوم با یک بازیکن کم‌تر ۲ گل زدیم، مقابل تیم گل‌گهر که همیشه کامبک می‌زند و اصلا کار ساده‌ای نبود.

مورایس در خصوص ادعای مربی گل گهر در مورد عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی سپاهان گفت: من هیج وقت در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما داور برای گل گهر خوب قضاوت کرد، در دقیقه ۲ پنالتی روی شهریار اعلام نکرد، در صحنه گل سپاهان، دو بازیکن به هوا پریدند و بازی به صورت معمول دنبال شد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: من نمی‌دانم روی نورافکن پنالتی رخ داد یا نه ولی می‌دانم که ما ۴۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم، من حواسم به رعایت بازی جوانمردانه هست،  اگر یکی از بازیکنان یک خطای خیلی بزرگ انجام دهد ولی داور سوت نزده است و یک بازیکن توپ را تبدیل به گل می‌کند، در این شرایط می‌توان گفت بازی جوانمردانه رعایت نشده است، اما در این بازی بازیکنان دو تیم به بازی خود ادامه دادند.

وی در پاسخ به درخواست مربی گل گهر برای عذر خواهی به خاطر گل اول سپاهان گفت: من می‌توانم عذر خواهی کنم و مشکلی ندارم، به جای داور عذرخواهی می‌کنم که او صحنه را ندیده است اما کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

مورایس در خصوص کیفیت بازی سپاهان گفت: کار ماه هر روز این است که تلاش کنیم تا بهتر شویم، بازیکن، تیم، شخصیت و انسان بهتر، باید تا آخر پیش برویم تا ببینیم چه چیزی به دست می‌آوریم.

سرمربی سپاهان در رابطه با از دست دادن ۴ بازیکن به دلیل محرومیت برای بازی بعدی گفت: شاید به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه بود که این ۴ بازیکن را از دست دادیم و نورافکن، رضاییان، دانشگر و کریمی را برای بازی با فولاد در اختیار نخواهیم داشت.

وی گفت: هدف ما  این است که روزانه بهتر و بهتر شویم، خارج از فوتبال نیز هر روز باید به بهتر شدن فکر کنیم و در کل دنیا به این شکل دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

مورایس ادامه داد: هدف ما ارائه بازی با کیفیت است، اهمیتی به نتایج دیگر تیم‌ها نمی‌دهم و تساوی پرسپولیس ما را قهرمان نخواهد کرد، بلکه پیروزی‌های تیم ما به کمک می‌کند، از صمیم قلب برای تمام رقبا آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: اطلاعی در خصوص سیاوش یزدانی ندارم، ما برای بازی بعدی به ۲۰ بازیکن نیاز داریم که سعی می‌کنیم از پتانسیل تیم دوم خود نیز استفاده کنیم و امیدوارم که در شرایطی جوانمردانه نتیجه خوبی کسب کنیم.