هیئت فوتبال استان اصفهان

مورایس: باید در مورد این بازی فکر کنم و ببینم چرا این اتفاق افتاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، ژوزه مورایس بعد از شکست 4 بر 2 مقابل پرسپولیس و حذف از جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: امروز آنالیزم از بازی ساده خواهد بود. به پرسپولیس تبریک می‌گویم چون برنده شدند و در لحظاتی هم از ما بهتر بودند و لیاقت این برد را داشتند. بهترین بازی که می‌توانستیم از خودمان ارایه بدهیم ندادیم و حریف هم آمادگی خاصی برای این بازی داشت.

وی افزود: طبیعی نیست که در چنین بازی دو پنالتی بدهیم. نمی‌دانم هر دو پنالتی بود یا نه ولی تصمیم دوار است دو پنالتی به سود حریف و به ضرر ما گرفت. در مسابقه‌ای که دو گل بخورید و دو پنالتی هم علیه شما بگیریند ساده نیست که به بازی برگردیم آن هم در مسابقه‌ای که مدام از حریف عقب افتاده بودیم. گل سوم هم که خوردیم ساده نبود اما اتفاقی است که در لحظه پیش می‌آید که چنین گلی دریافت می‌کنیم، سپس گل چهارم را روی پنالتی خوردیم و برگشتن به بازی ساده نبود آن هم بعد از اینکه یک بازیکن از حریف کمتر داشتیم و بازی را باید در وقت‌های اضافه ادامه می‌دادیم. با این حال باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون حتی بعد از خوردن گل چهارم هم تلاش و کوشش خود را برای تغییر نتیجه انجام دادند. در مجموع اگر بخواهم بگویم بازی خوبی بود به هواداران سپاهان بابت حضور گرم‌شان تبریک می‌گویم و  همچنین به هواداران پرسپولیس  که تعدای از آنها در ورزشگاه حضور داشتند. در آخر باید بگویم در این بازی خوب باید به برنده تبریک گفت و ما هم باید رو به جلو فکر کنیم و حواس‌مان به بازی‌های آینده باشد.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه تصمیم‌های درستی در مورد ترکیب و چینش تیم داشتید، گفت:‌ تصمیم‌هایی که گرفته شده مربوط به گذشته است و نمی‌توانم به گذشته برگردم باید به جلوو آینده فکر کنم و از تصمیم‌های گذشته درس بگیرم. نمی‌توانم بگویم تصمیم اشتباه بوده یا نه؛ ما در بازی با فولاد هم از سیاوش یزدانی استفاده کردیم و او برای ما بازی کرد. در پنالتی اول دو بازیکن تنه به تنه برای توپ می‌جنگند و جنگ تن به تن بود و لحظه‌ای که از هم جدا شدند داور پنالتی اعلام کرد اما این پنالتی را کمک داور گرفت نه داور، این حرف‌ها را بعد از دیدن تصاویر تلویزیونی در رختکن می‌‌گویم کمک داور خطای پنالتی گرفت اما تفاوتی ندارد اما ما به خاطر سیاوش یزدانی بازنده نشدیم.

وی در مورد اینکه چرا به ترکیب تیم برنده دست زده‌اید، اظهار داشت: می‌توانم بگویم در بازی با فولاد هم ما چهار بازیکن را نداشتیم. دانشگر، رامین، کریمی و یک بازیکن دیگر در اختیارمان نبودند اما فولاد را بردیم پس در بازی بعدی بدون این چهار بازیکن باید بازی می‌کردیم چون شما می‌گویید نباید دست به ترکیب برنده بزنید البته می‌دانم منظور شما چیست اما اینکه امروز برنده نشدیم هیچ ارتباطی به تغییر بازیکنان ندارد و اینکه چهار بازیکن را عوض کردیم.

مورایس در مورد پنالتی‌هایی که به سود پرسپولیس اعلام شد، گفت: فکر می‌کنم بازی با یک پنالتی شروع شد حریف هم استراتژی خودش را داشت و ما هم همین‌طور؛ در اوایل بازی یکی از مدافعان وسط ما کارت زرد گرفت و چند دقیقه بعد هم مدافع‌ دیگرمان کارت زرد گرفت. بنابراین آنها نمی‌توانستند به نحو احسن بازی کنند. داور خیلی به ما کارت زرد نشان داد. البته پرسپولیس  هم خوب بازی کرد و رو به بازی طولی آورد و پاس‌های طولی می‌داد. ما 4 بر 2 بازنده شدیم آن هم در مسابقه‌ای که دو پنالتی برای حریف گرفته شد و به تیمی 2 گل زدیم که در لیگ کمترین گل‌های خورده را دارد. پنالتی اول را که وضعیتش را گفتم اما در پنالتی دوم مطمئن نیستم که این خطا داخل محوطه بوده یا بیرون از محوطه جریمه اما باید نتیجه را قبول کنیم. پرسپولیس  با هدف خوبی بازی کرد که در نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر یک تمام شد.

وی افزود: اما در نیمه دوم کنترل بازی بیشتر در دست ما بود ولی وقتی در وقت‌های اضافه گل‌های سوم و چهارم را خوردیم و یک بازیکن هم کمتر داشتیم این مسئله ساده نبود. باید در مورد این بازی فکر کنم و ببینم که چرا این اتفاق افتاده و از آن درس بگیریم.