هیئت فوتبال استان اصفهان

قرعه کشی مرحله دوم جام فوتبال محلات/از چشیدن طعم فوتبال در زمین خاکی تا توسعه فوتبال در شهر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هیئت فوتبال استان اصفهان، ظهر امروز مراسم قرعه کشی مرحله دوم مسابقات جام محلات فوتبال شهر اصفهان برگزار شد.
مرحله نخست مسابقات فوتبال محلات اصفهان با حضور ۶۸ تیم از ۱۰ منطقه شهرداری برگزار شد و مقام های اول و دوم هر منطقه به دور نهایی این مسابقات راه یافتند.
دور دوم این رقابت ها که به همت هیئت فوتبال استان اصفهان و همکاری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی اصفهان برگزار خواهد شد، ضمن زنده نگه داشتن طعم شیرین فوتبال محلات در زمین های خاکی به دنبال پیشرفت این جامعه هدف نیز خواهد بود.
در دور دوم این رقابت ها، سبک برگزاری بازی ها تغییر و کلیه شرایط و سطح برگزاری مسابقات بین ۱۶ تیم راه یافته به مرحله دوم به روز و بر اساس آخرین قوانین بین المللی فوتبال خواهد بود.
هدف اصلی هیئت فوتبال استان و شهرداری اصفهان از حرفه ای سازی لیگ های محلات، توسعه ریشه ای فوتبال در سطح شهرستان اصفهان خواهد بود، گام های امروز اصفهان در زمینه توسعه ریشه فوتبال نمونه های خارجی و داخلی زیادی داشته و امید است روزی، تیمی از دل محلات به سطح های استانی و کشوری راه یابد.
با مساعدت ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان نیز، تیم قهرمان جام محلات به لیگ دسته دوم فوتبال استان اصفهان اضافه خواهد شد.
در قرعه کشی مرحله دوم مسابقات ۱۶ تیم از ۱۰ منطقه حاضر شدند که برنامه روز نخست مسابقات که روز جمعه ۱۱ آذر ماه برگزار می شود به شرح زیر می باشد:

شماره بازیتیم اولتیم دومساعت برگزاریمحل برگزاری
1وحدت-منطقه۸طوفان-منطقه ۱۴۸:۳۰شهدای کرد آباد
2شهید مهدیان-منطقه۸تاج هفتون-منطقه ۱۰۸:۳۰نیکان بابوکان
3کشاورز هفتون-منطقه ۱۰پل سنگی-منطقه ۷۱۰شهدای کردآباد
4استقلال - منطقه ۴امید دنارت-منطقه۶۱۰نیکان بابوکان
5همت آباد-منطقه۶سلتیک هفتون-منطقه ۱۰۱۱:۳۰شهدای کردآباد
6شهیدان زنده رود- منطقه۲ایثار ولدان-منطقه ۲۱۱:۳۰نیکان بابوکان
7اتحاد-منطقه ۷مهر بتون جی-منطقه ۱۵۱۳شهدای کردآباد
8یاران-منطقه ۹منتخب لیمجیر-منطقه ۸۱۳نیکان بابوکان