هیئت فوتبال استان اصفهان

پیام تبریک ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۲

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
فوتبال اصفهان در سالی که گذشت با رویدادهایی در سطح ملی و کشوری توسط باشگاه ها، مربیان و بازیکنان اصفهانی همراه بوده است که ضمن افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان ایران، سبب خشنودی خانواده بزرگ فوتبال استان گردید.
در سال ۱۴۰۱ سعی بر آن شد، که فوتبال استان اصفهان ضمن تقویت زیر ساخت ها به سمت کیفی سازی نیز گام بردارد تا شاهد رشد و توسعه ی رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان در طراز ملی باشیم.
توسعه صنعت فوتبال در استانها، قطعا نیازمند پشتوانه و همکاری مدیران و مسئولان است، در آغاز فصل بهار به نیابت از خانواده فوتبال استان از کلیه مدیران و مسئولان نهادها، ارگانها و سازمان های که در طی سال گذشته همراه و پشتیبان فوتبال استان بوده اند تقدیر و تشکر می نمایم.
بی شک یکی از بازوان رشد و توسعه فوتبال در سطح استان، باشگاه های فعال در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی هستند؛ از همین رو ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو از کلیه مدیران باشگاه های فعال در سطح کشوری و استانی که سبب گردش چرخه فوتبال در دیدار نصف جهان شده اند سپاس گذارم.
توسعه فوتبال در شهرستانها نیز در سال ۱۴۰۱ در دستور کار هیئت فوتبال استان قرار داشت و امید است در سال ۱۴۰۲ با همت هیئت های فوتبال شهرستانها روند رو به رشد فوتبال را در سطح استان شاهد باشیم.
با آغاز سال نو ضمن تقدیر از روسأ و عوامل هیئت های فوتبال شهرستانهای استان اصفهان، آرزوی سلامتی و سربلندی برای این عزیزان را از درگاه خداوند حق منان مسئلت دارم.
ضمن عرض خسته نباشید و تبریک سال نو به کلیه همکاران خدوم خود در هیئت فوتبال استان اصفهان، داوران، مربیان، بازیکنان و اصحاب محترم رسانه آرزومند توفیقات روز افزون برای فوتبال استان می باشم.
به امید فوتبالی سبز و خرم در سال ۱۴۰۲ برای کشور و استان عزیزمان.
علی طاهری
۱/۱/۱۴۰۲