هیئت فوتبال استان اصفهان

قرعه کشی مرحله اول جام حذفی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان و به نقل ازسایت رسمی فدراسیون فوتبال ، مراسم قرعه کشی کشی مرحله اول جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۹۹-۹۸ با حضور سعید فتاحی مدیر مسابقات سازمان لیگ، امیر حسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی، امیرحسین فراهانی مسئول مسابقات لیگ دسته سه و نمایندگان تیم های قهرمان استانی برگزار شد.

فتاحی در این مراسم اظهار داشت: مرحله اول قرعه کشی جام حذفی با حضور قهرمان ۳۳ استان و یک تیم از خرمشهر به مناسبت نامگذاری مسابقات برگزار می شود که امسال نماینده خرمشهر آمادگی خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام نکرد.

وی افزود:بازی های مرحله اول روز جمعه اول شهریور برگزار می شود و مسابقات این مرحله به جهت کمک به تیم ها از نظر رفت و آمد به ۶ منطقه استان های همجوار تقسیم شد .

بر اساس قرعه کشی انجام شده مسابقات به شرح زیر برگزار می شود:

 

منطقه یک:

شهید اورکی اسلامشهر- پاراگ تهران

دریای حربده محمود آباد- نماینده سمنان

 

منطقه دو

نماینده کردستان – رعد محلات مرکزی

مهرگان دره شهر ایلام – ذوب فلزات همدان

 

منطقه ۳

رضوانی اصفهان – پیام دزپات اردل

سوهان محمد قم – اتحاد قلعه رئیسی کهگیلویه و بویراحمد

 

منطقه ۴

سفیر نوین آبیک قزوین- سردار جنگل دوراب زرین

شهرداری خدا بنده زنجان – شهرداری بیله سوار

 

منطقه ۵

هیئت فوتبال ایرانشهر – طلای سرخ قائنات

شهرداری بردسکن خراسان رضوی- شهرداری ریگان کرمان

 

منطقه ۶

استقلال نوین ماهشهر-سیراف کنگان بوشهر

عقاب شیراز- ملوان کیش

 

قرعه کشی مرحله دوم مسابقات روز ۲ شهریور با حضور تیم های لیگ دسته دوم و تیم های صعود کرده از مرحله اول برگزار خواهد شد. مسابقات این مرحله روز شنبه ۹ شهریور ۹۸ برگزار می شود.

قرعه کشی مرحله سوم یکشنبه ۱۰ شهریور با حضور تیم های لیگ دسته اول و تیم های صعود کرده از مراحل قبل برگزار می شود و مسابقات این مرحله در روزهای ۱۵ و ۱۶ شهریور برگزار خواهد شد.

مرحله چهارم مسابقات جام حذفی با حضور تیم های لیگ برتری و تیم های صعود کرده از مراحل قبل در روزهای ۳۱ شهریور و اول مهر برگزار خواهد شد.