هیئت فوتبال استان اصفهان

چین‌سری: ما هم مانند همه به قهرمانی فکر می‌کنیم.امسال لیگ پویایی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان  گفت: امسال همه تیم‌ها خودشان را برای عنوان قهرمانی آماده می‌کنند و فکر می‌کنم لیگ پویایی را شاهد باشیم چون رقابت فقط بین ۲-۳ تیم نیست.

لیگ برتر فوتسال بانوان از روز جمعه با برگزاری ۶ دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های نامی‌نو اصفهانو شرکت ملی حفاری به تساوی ۳-۳ رسیدند.

میترا چین‌سری سرمربی تیم فوتسال نامی‌نو اصفهان درباره این بازی گفت: بازی خوب، سنگین و پرفشاری را شاهد بودیم. البته ما هم بازیکن مصدوم داشتیم و هم اینکه ۲ بازیکن را به خاطر مسابقات آموزش و پرورش در اختیار نداشتیم. با این شرایط بازیکنان ما با اراده و همت خودشان توانستند بازی خوب و قابل قبولی را ارائه دهند.

وی افزود: خستگی و فشاری که روی بازیکنان بود ۱۰ ثانیه مانده به پایان بازی به خاطر یک اشتباه کوچک گل سوم را دریافت کردیم و بازی برده با تساوی به پایان رسید. البته ما تمرینات‌مان را دیر شروع کرده بودیم و نبود بازیکنان اصلی و اینکه بتوانیم تعویض داشته باشیم هم در این نتیجه دخیل بود. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی همه امتیازات را بگیریم.

سرمربی نامی‌نو اصفهان درباره تیم حفاری، خاطرنشان کرد: این تیم سالهاست در لیگ برتر بازی می‌کند، صاحب چند عنوان قهرمانی شده، بازیکنان‌شان سالها کنار هم بازی کرده‌اند و تیم منسجمی هستند اما بازیکنان ما هم مقابل این تیم خوب بازی کردند.

چین‌سری در پاسخ به این سوال که نامی‌نو اصفهان سال گذشته به عنوان قهرمانی رسیده و این کار شما را برای تکرار عنوان قهرمانی سخت نمی‌کند، تصریح کرد: بله خیلی سخت می‌شود اما ما با توجه به هدف‌گذاری باشگاه، اهداف مهم دیگری هم داریم مبنی بر اینکه بازیکنان جوان به لیگ بیایند و پتانسیل‌ها دیده شوند. همه تیم‌ها به قهرمانی فکر می‌کنند ما هم همین طور.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه امسال تیم‌های سایپا و هیئت خراسان نیز جزو تیم‌های مدعی برای قهرمانی هستند، خاطرنشان کرد: من بازی‌های این تیم‌ها را ندیده‌ام و نمی‌توانم نظر کارشناسی بدهم شاید بتوانم از روی نتیجه صحبت کنم که آن کارشناسی نیست اما می‌دانم تیم‌ها خودشان را برای قهرمانی بسته‌اند و فکر می‌کنم امسال لیگ پویایی داشته باشیم، یعنی فقط ۲-۳ تیم برای قهرمانی تلاش نمی‌کنند.